En mamma i sitt kaos

Stolt

Kategori:

Idag har jag fått öka på vikterna på gymmet! Så jäkla kul, eftersom man inte märker nån skillnad utåt än, så får man en liten pepp ändå när man märker att man måste börja öka. 
På benpressen tog jag 35 kg när jag började för 6 veckor sen, idag körde jag med 45. Jag Kör alltid 12 reps*3 ibland 4. Det går framåt, sakta men säkert! 
Jag har även börjat lägga in 15 min med trapp maskinen varje gång jag tränar, det bränner fint i rumpa&lår efteråt. 
Imorgon har jag en vilodag! 🙋🏼

Idag sover alla barnen borta, tvillingarna tog pappa helg en dag tidigare, och wilton sover hos sin farmor. Men detta är sista gången vi behöver pussla ihop det, för på måndag går Jimmy på pappa ledigt. Han ska va pappa ledig två veckor, sen jobba två och sen hålla på så tills wilton börjar på dagis. Vi får se när det blir, jag vill ha honom hemma så länge som möjligt. Men eftersom jag inte har ett 7-16 jobb så har vi kunnat få ihop det rätt så bra. 

Nu ska laga en god lövbiffsgryta, och äta i lugn&ro och njuta av varm mat utan avbrott. Guld värt när tillfällena ges 🙏🏼
Kommentera inlägget här: