En mamma i sitt kaos

Äntligen

Kategori:

Vad kul det är att se ytterligare resultat på magen. Jag tycker även att min lilla russinmage försvunnit lite till! Hårt slit lönar sig, och det är så värt det. Jag har inte mått såhär bra fysiskt på flera år. Det är häftigt att se vad kroppen kan egentligen. Från att ha varit så sjuk i perioder till att bli såhär pigg. Det är som att det aldrig funnits någon sjukdom. Jag har varit "symtomfri" sen i  slutet av juli. Det är inte så lång tid, men tillräckligt långt för att veta att jag ALDRIG skulle riskera att hamna där igen. Det är ett avslutat kapitel, som jag hoppas förblir avslutat! 



KOMMENTARER:

  • Lisa säger:
    2015-11-12 | 23:10:23

    Vad var du sjuk i? :( bra kämpat!

    Svar: Jag har haft ätstörningar i många år nu! Tack :)
    Tvilling mamman

  • Denise säger:
    2015-11-13 | 19:42:50

    Du är så grym! Fortsätt såhär!:D

    Svar: Åh tack så mycket 😀
    Tvilling mamman

Kommentera inlägget här: