En mamma i sitt kaos

Nu eller aldrig

Kategori:

Så känner jag nu, att det inte finns många valmöjligheter! Antingen fortsätta med detta beteende, vilket till slut kommer leda till.. Döden? eller så måste jag kämpa!
 
Jag valde att kämpa såklart, alla gånger, jag vill kämpa och bli frisk.. Men huvudet säger emot och äter jag den där lilla knäcke mackan så har jag misslyckats, men det har jag ju intr? Snarare tvärtom... eller? 
 
Jag är  jävla ful i kroppen och ser ut som 80! Jag vill inte se ut så - men hjärnan säger så! Och jag känner mig som en robot, spelar min vilja längre någon roll? 

KOMMENTARER:

  • Annonym säger:
    2013-10-23 | 20:53:35

    Du är fin som du är och sluta aldrig kämpa <3

  • Anonym säger:
    2013-10-23 | 21:12:57

    Kämpa gumman jag vill inte att du ska dö

  • sanne säger:
    2013-10-23 | 21:15:35

    Du är bäst, vi är bäst och vi kommer kämpa oss igenom dehär tillsammans.
    Jag kommer finnas vid din sida tills du är frisk och jag kommer hjälpa dig så gott jag kan att kämpa dig igenom dehär.
    älskar dig min vän <3

    Svar: Tack så jätte mycket Sanne, det värmer att ha vänner som är bereda att ta på dig sjukdomen för ett tag för att kämpa med mog! <3
    Tvilling mamman

  • Josefine säger:
    2013-10-23 | 21:17:44

    Hoppar du hoppar jag !

    - Denna kamp ska vinnas, deras röster ska tystas och vi ska gå fria ur detta !

    Svar: Jag kunde inte säga det bättre själv! Vad vore jag utan dig vid min sida? Vi är starkare vi ska bara komma på hur vi ska göra!
    Tvilling mamman

  • sara säger:
    2013-10-23 | 21:41:36

    Världens finaste människa! Den här elaka sjukdomen ska inte få vinna! Vid din sida står jag dygnet runt och stöttar dig till 110 %! Jag älskar dig towelutta!

    Svar: Som min alldeles egna syster, Sara du anar inte hur myclet du betytt och gjort skillnad!
    Tvilling mamman

Kommentera inlägget här: