En mamma i sitt kaos

Håll tummarna för oss

Kategori: Allmänt

Kl 11:40 ska jag på en lägenhets visning, och utifrån bilderna jag såg så är det en drömlägenhet! Vi har haft ett riktigt skit år, det värsta hittils, så snälla rara du där uppe i himelen.. - vi kan väl få våran dröm lägenhet iallafall?! :)
- ne men allvarligt så kollar jag mest för skoj skull, det är nog massa som ska kolla på den och vi lär nog inte stå först på listan..
Men håll en tumme eller två om ni har lust, vem vet.. det kanske hjälper! :)
- nu ska jag hoppa in i en varm dusch, ta på mig ansiktet så man ser lite anständig ut, och sen bege mig mot lägenheten! ha en toppen dag !

KOMMENTARER:

  • emily säger:
    2011-09-27 | 12:18:15
    Bloggadress: http://agressia.blogg.se/

  • Anonym säger:
    2011-09-27 | 12:20:08

    Oj råkade skicka innan,jag ens skrivit.. VIA vilka är det.? Har söt i ett o ett halvt år men inte fått gå på en enda jävla visning..



  • Johanna säger:
    2011-09-27 | 13:44:19

    Haha, ja en blandning av både min och Jimmys vilja kan inte bli mer än ENVIS! :) Haha!



    Såg du i reklambladet från Jysk att dem har stolsöverdrag som du pratade om? Vita för enbart 60:-/st!

  • Alexis säger:
    2011-10-09 | 18:41:51
    Bloggadress: http://alexiseveryday.blogg.se/

    Lycka till

Kommentera inlägget här: