En mamma i sitt kaos

Wish med luck

Kategori: Allmänt

Idag kl ett ska jag infinna mig på behandlingen för mina ätstörningar (för dom som inte vet) dock så hoppas jag att johan kan hämta barnen kl två på dagis, annars är det kört för mig :/ mamma&pappa är på kryssning och syster är hemma hos dom och är hundvakt! Skulle va skönt att få allt detta fixat men har jag ingen så kan jag ju inte göra nåt åt saken! Blir lättare nästa vecka när inskolningen är över :) Något kul som hänt här hemma är att vi börjat potträna med barnen! Har läst en massa på internet nu på morgonen om just potträning så nu har jag fått kläm på det, hoppas barnen är redo :) wile ha lyckats kissa en gång, men vi har gått väldigt långsamt fram! Ska bli lite mer intensiv nu i veckan, försöka få kläm på det och göra det till en rutin för dom :) Blir så stolt över dom små live, varje dag är det nåt nytt dom gör, och visar nya framsteg! Dom är så noga med att ta bort disken efter sig, kasta blöjorna, borsta tänderna varje morgon&kväll och tvätta händerna :) tror dessutom barnen känner mer trygghet nu när dom slipper fara fram&tillbaka mellan mig&johan varje vecka! Nu blir det frulle, och en liten vilostund

KOMMENTARER:

  • H säger:
    2011-03-28 | 14:00:09

    Jag älskar dig Towe. Du är en helt underbar människa!

Kommentera inlägget här: