En mamma i sitt kaos

normal uppdatering

Kategori: Allmänt

sitter för tillfället hemma hos mormor&morfar, där jag har tillgång till en normal dator, vilket är underbart! :D Ser ju bra för jävligt ut när man mobil bloggar eftersom hela texten trycks ihop! aja nu ska jag berätta om min morgon - håll i er! Barnen baknade 05:25, svin pigga.. mamman var dock inte alls lika pigg! Men är det jag eller dom som bestämmer? Jo dom såklart, iallafall när det gäller sömnen. Upp och hoppa lilla loppa, gnäll gnäll gnäll.. tror jag det när man ska upp så tidigt. Det snubblas, gråts, ramlas slåss osv osv.. Äntligen blev kl tio, på med alla kläder, ner i garaget för att sätta oss i bilen och dra till mormor, Men vad sjutton? - en två tre, fyra skunder sen va två barn bortsprungna i garaget, jag försökte fort sätta dit barnstolen, jaa men som plåster på såren så släcks lampan och allt blir kolsvart, vilket gjorde att två små (inte allt för tuffa grabbar) började gny, när jag till slut kunde tända, sätta fast den ena, smet den andra iväg.. men en kvart senare var vi ute på vägarna :D Väl framme hos mormor ramlar wille utanför bilen och gled nästan under, jäkla halka! Äntligen äntligen var vi framme.. Ne men idag har vi turen med oss, så hissen hade slutat fungera, så det var bara att gå 5 våningar upp med väska och barn - väl uppe ser vi hissen möta oss och åka ner, det var som ett piskrapp i ansiktet! Nu doftar det såå underbart från kycklingen i lergrytan, så ska avrunda så hörs vi i helgen! ha de kanon. Kiss
Kommentera inlägget här: