En mamma i sitt kaos

Ny badat

Kategori: Allmänt

Nu har jag&Johan badat pojkarna. Och gissa om dom njöt! :) så härligt att se att dom verkligen har de skönt där i baljan.
Tidigare idag var vi och handlade badcape´s åt pojkarna, och en "ligg-stol" man har i baljan så dom sitter lite stadigt när man badar dom. Och den var väldigt effektiv, nu slipper man va rädd för att dom ska glida ur händerna på oss!

Vi köpte oss ett sing-star förut också, me två skivor till det. Så nu lär väl grannarna få gå med öronproppar där uppe, ;)
nevars, men de finns ju faktiskt inget roligare än att sjunga singstar när man har lite folk på besök, en fredag eller lördag kväll.
Kan tänka mig att min syster kommer hit imorgon när johan jobbar, och sjunger lite! :)
Köpte även lite fotoramar till mina uppförstorade kort på pojkarna, och ett jätte fint fotoalbum där jag redan hunnit klistra in alla kort från ultraljuden, och på pojkarna!


Imorgon ska jag dra med elin till sol&motion för att få lite mer färg, sen blir det en riktigt stor städning om det hinns med!
hoppas även de blir skapligt fint väder imorgon så jag kan ta en lång promenad med emma&hennes Nils :)
Nu ska jag göra lite käk, sen gå och lägga mig och barnen!


KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2009-05-28 | 21:17:33
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Vad bra att den fungerade bra, ska säga till Anders att vi med måste införskaffa en. Man blir ju så trött av att hålla med. Blir ju en sådan konstig ställning..



    Hoppas hoppas vädret blir fint imorgon, behöver verkligen långpromenix känner jag. Känns som man lagt av sig lite.

  • Jossan säger:
    2009-05-28 | 23:52:07
    Bloggadress: http://jossanjosefin.blogg.se/

    JAg håller med dig till 100% Sing-star är såå grymt kul :D

    Jag ska nog också införskaffa mig ett :D



    Ha det toppen!

  • Elin säger:
    2009-05-29 | 10:08:19
    Bloggadress: http://elinwelin.blogg.se/

    Hej har ju inte hörts på länge, hur har ni det?

    såg att ni varit på bvc, är ju så nyfiken på hur stora dom är nu =) mår ni bra annars?

    kram

  • Emma säger:
    2009-05-29 | 17:06:38
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Blev ingen promenad för vår del idag, vi har suttit och latat oss i solen på gården. Men nästa vecka tar vi oss mer än gärna en promenad mer er:)



    Hoppas du njutit av solen idag.

  • Johan säger:
    2009-05-29 | 18:37:47

    Latmaskar!

Kommentera inlägget här: