En mamma i sitt kaos

jag dööööör

Kategori: Allmänt

Inte för att man ska klaga eller så, men jävlar vad varmt det är! Det är helt otroligt, jobbigt när man inte har nånstans att svalka sig!
Sitter ute hos mormor&morfar nu på landet, har precis käkat och ska strax ut i solen igen, man vill ju inte komma hem och se ut som innan.
Johan jobbar idag så han kunde inte följa med, men snäll som min mormor är så gjorde hon en liten matlåda till honom av maten som blev över.




kusin Linus&Mormor




Moster katarina




lilla morfar

KOMMENTARER:

  • Karin säger:
    2009-05-30 | 21:20:54

    Hej! Ja igår invigde vi vagnen o tog en promenad till Vrinneviskogen. Tyvärr tog orken slut när vi kom dit så det bidde en glass vid fiket vid golfbanan där istället! Det kändes mkt ovant att promenera med vagnen men vi kände oss väldigt stolta! :D



    Idag har vi haft en helt underbar dag ute på landet hos mamma o extrapappan. Solat lite ätit gott njutit o haft det supertrevligt. Detta har varit den bästa dagen på lääänge! Alexander har varit jättesnäll hela dan o sovit mest i vagnen i skuggan hela dan. O nu gluttar vi lite på Robinson. El jag iaf, Alex han sover igen! Patrik körde jag iväg till killkompisarna som skulle spela lite poker ikväll. Jag är trötter så det blir nog snart att natta oss.

    Hoppas ni mår bra allihopa (det verkar som ni har haft en bra DAG OXÅ!) oj så ska det vara.

  • Johan säger:
    2009-05-31 | 09:19:15

    Och maten var lika god som alltid! tack Inger och Sten

Kommentera inlägget här: