En mamma i sitt kaos

En liten present

Kategori:

Fick en så söt mysdress av min syster nu när jag fyllde år! Det är en typiskt Towe-dress! 


Jätte skön också! 
Av Jimmy fick jag ett par jogging/träningsbyxor från better Bodies som jag trånat efter så länge! 


Dom har kostat 699, vilket jag tycker va lite för dyrt. Men nu va de nedsatta till 519 inklusive frakten på mms sports! 👏🏻

Har varit hos läkaren idag på gyn, tagit det obligatoriska cellprovet - klapp på axeln! Jag har hört alldeles för många historier de senaste månaderna om kvinnor som ignorerat kallelser om cellprovstagning, och sen drabbats av cancer och sen gått bort! Så alla tjejer/kvinnor där ute ta erat cellprov! 

Sen tog jag en "efter lunch" träning, passade på medans grabbarna är i skolan, wiltons hos sin farmor, och för att jag blev lite spontan ledig från jobbet! 
Körde rygg och armar idag! Börjar få in tekniken mer nu, och jag är riktigt bekväm i det jag gör. Jag har fått in en bra och stabil rutin med måltider, och har fortfarande inte fått några bakslag med maten eller ångest kring maten. Allt har verkligen gått förvånansvärt lätt. (Pepparpeppar) 


Vad tycker ni? Lite har iallafall hänt sen jag började träna! :) 
Kommentera inlägget här: