En mamma i sitt kaos

Separationsångest

Kategori:

Det har varit många bollar i luften idag, och mycket som skulle hinnas med! Bland annat så tränade jag idag med pappa, det gick jätte bra och det känns skönt att äntligen ha börjat! Jag ska låta träningen ta tid, och inte ha för bråttom. 
Den sista tiden har jag lyckats gått upp lite i vikt, vilket bara är bra men hjärnspökena är där och trasslar till det för mig ändå. Jag är väldigt obekväm med mig själv för tillfället men kämpar ändå på med maten och det går faktiskt riktigt bra!  

Efter träningen så va det i princip bara hem och kramas med barnen innan dom skulle iväg till sin pappa. Det är hans helg denna helgen, men ska egentligen inte ha dom förrän imorgon. Men både Jag&jimmy börjar tidigt imorgon och kör hela helgen så vi fick skicka iväg barnen en dag tidigare, och så fick vi boka in wilton hos farmor över natten (antagligen imorgon natt med) jag  får lite dåligt samvete över när wilton måste sova borta, men jag vet att han har det bra. Jag får alltid massa sjuka tankar om att han ska glömma mig om han sover utan mig, eller att han ska känna sig sviken av mig/oss! 
Egentligen tycker han nog det är rätt skönt att få komma iväg, där all fokus enbart ligger på honom! 👌🏼😀

Nu ska vi krypa till kojs, hoppas på en regnfri dag imorrn. 



Kommentera inlägget här: