En mamma i sitt kaos

Effektivitet

Kategori:

Jimmy har varit iväg nu på kvällen, och då har jag effektivt kunnat plugga klart nästan hela min uppgift! Inte för att han stör, men man blir lätt distraherad av annat då, så som att se serier eller film! 
Känns iallafall riktigt bra, och det känns som att det kan bli ett högt betyg på den här inlärningen! :)

Ska ta och bära in Wiggo strax till sin säng, han ligger i min och snarkar nu! Inte en endaste tugga mat fick han i sig heller :( ja ibland måste man ju ha sjuka dagar också! Och febriga barn blir ju sååå mamma kära, iallafall mina, så jag kan inte låta bli att tycka det är mysigt - även om jag inte önskar han hade feber, men ja ni som är föräldrar förstår nog vad jag menar :) 

Men nu kallar sysslorna, jag ska ju sova nångång också, så bäst att sätta fart! fortsatt trevlig torsdags kväll!
Kommentera inlägget här: