En mamma i sitt kaos

Hej hej!! Sitter på jobbet och är dödströt...

Kategori:

Hej hej!! Sitter på jobbet och är dödstrött.. Kl är 02:30 ungefär och just nu vet jag inte hur jag ska palla enda till kl 07? Jag vill heeeeeeem, till min säng! Men först måste det lämnas barn på dagis, och det är en lite procedur som tar sin tid när de ska väckas, kläs på, ner i bil, lämna säga hej då, sen puttra hemåt och äntligen få krypa ner! Ohh och de bästa av allt - imorgon är jag ledig!!! Jag ska verkligen njuta till fullo! Nu ska jag kämpa Vidare med tröttheten!

KOMMENTARER:

  • Mikael säger:
    2012-06-11 | 08:42:37
    Bloggadress: http://forum.modekampanj.com

    Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Kommentera inlägget här: