En mamma i sitt kaos

ett besked

Kategori: Allmänt

idag tror jag att jag får ett besked som kan förstöra hela våran framtid
- JAG HATAR ATT DU FÖRSTÖRT SÅ JÄVLA MYCKET FÖR OSS!
- jag har mest gråtit, och gråtit.. tänkt och haft mardrömmar.
snälla håll tummarna för oss. Vi har än så länge klarat oss så bra, till och med mer än bra.
En sån här sak får inte sätta oss i skiten.

Men oavsett vad som händer så har vi varandra, även om det skulle förändra en hel del.
jag har barnen hela tiden nu. Förut åkte dom iväg varannan helg, men inte längre.
Känns ändå bra, att få se dom hela tiden, veta att dom mår bra och har det bra!
JAG ÄLSKAR ER!

KOMMENTARER:

  • MELANIE säger:
    2011-06-30 | 09:50:39
    Bloggadress: http://meelanies.blogg.se/

    Men herregud vad har hänt?! Tycker saker kan börja gå eran väg istället för emot! Det är emily som skriver men min syster har suttit vid datorn och orkar inte ändra. Men jag hoppas allt blir bra för eran skull tillslut <3

  • Jennie säger:
    2011-06-30 | 20:48:23

    Ojsan lät inte alls så bra:/ Hoppas det löser sig för din och dina gullungars skull!

  • m säger:
    2011-07-01 | 10:46:10
    Bloggadress: http://eliasmammma.blogg.se/

    Tänker på er. ja är hemma i helgen om du behöver prata. kram

  • Johanna säger:
    2011-07-01 | 20:54:36
    Bloggadress: http://[email protected]

    Ajdå.. det där lät inte bra alls.

    Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig.



    Ser allt ringar som glimmar på era fingrar!:) Hoppas det betyder att allt är bra mellan er iaf!

    Kram

  • towe säger:
    2011-07-01 | 21:20:48

    johanna:

    ja med oss är allt som de ska, och ringarna har du rätt i.. vi är ny förlovade :)

Kommentera inlägget här: