En mamma i sitt kaos

Sometimes

Kategori:

Ibland är det bara så svårt..
Ge mig styrka :(

KOMMENTARER:

  • LN säger:
    2012-12-04 | 14:07:32

    Jag ger dig styrka, mängder av styrka. Så mycket styrka du kan tänkas behöva. Du ska inte behöva tvivla på om du kommer klara detta eller inte. Jag vet att du kommer göra det. En dag i taget små steg framåt. Du kan, jag vet det.
    Gör det för dina barn, dina fina porjkar behöver dig. Dom behöver sin mamma pigg och glad.
    Jag tänke rpå dig och skickar mängder med styrka. Kram på dig!

  • Anonym säger:
    2012-12-04 | 21:33:52

    Jag tänker på dig Towe, du ska få styrka och hoppas hoppas du blir bra snart för dig själv och dina barn. Många stora varma kramar ifrån Tina...

  • Anonym säger:
    2012-12-06 | 10:11:48

    Tänk på dina barn och få styrka ifrån dem! Kan förstå att det är såå hemskt och det måste vara jättejobbigt. Men du har fött tvillingar och är en så stark kvinna!!

  • m säger:
    2012-12-07 | 22:14:21

    jag tycker att det är ett steg i rätt riktning att du tar hjälp & inser att du är sjuk. även om utsidan känns svag så försök hitta styrka på insidan, hemskt vilken press vi sätter på oss själva & våra kroppar. din kropp är ju fantastisk, den har ju gett dig två barn, du är värd att bli frisk. Styrke kramar m

  • Hannah säger:
    2013-03-11 | 16:42:54
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/Hhannah

    Hejsan , såg på facebook att Moa hade hängt ut dig , så jag checkade in på din blogg för att se vad det var som va så " farligt " och jag måste säga att du är den andra personen jag ser upp mot. du påminner så otroligt mycket om min egen mamma, hon hade också anorexia under den tiden födde hon 3 barn. så jag ser hon väldigt mycket i dig när jag läser din blogg. otroligt starkt av dig!
    dina barn & man måste vara otroligt stolta över att dig som mamma/fru!
    massa lyckokramar Hannah.

    Svar: Hej Hannah! Gud vad rörd jag blir, jag kanske låter elak i moas kommentars fält men sån är jag inte! Tycker bara att jag kan få vara jag! Vi alla är stolta och hjälps åt med sjukdomen! Kul att höra att du ser upp till mig, och hoppas din mamma fann sin ro med kroppen till slut! Kram kram towe
    Tvilling mamman

  • Hannah säger:
    2013-03-11 | 18:45:07
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/Hhannah

    Jag tycker du gjorde helt rätt i att skriva som du gjorde , ingen ska få trampa ner på nån annan som Moa gjorde.
    Hoppas att allting kommer bli bra!
    Hon klarade av anorexian men fick istället en annan sjukdom ..
    anyway , keep it up!
    kramar!

    Svar: Tack det stärker mig när man får en liten klapp på axeln från andra utomstående! Det var tråkigt att höra :( beklagar verkligen för er skull :/
    Ta hand om er! Kram kram
    Tvilling mamman

  • Anonym säger:
    2013-03-11 | 22:27:00

    Undrar att man tar åt sig av en fbstatus när det inte ens stämmer , men det kanske inte är så många mammor som tar såna bilder o lägger ut , vad vet jag!

    Svar: Har nog inget att göra med om man är mamma eller inte! Det här är en slags hjälp på vägen för mig genom min ätstörning! På så sätt kan jag kolla tillbaka och läsa om hur jag mådde, se hur smal jag verkligen var! När jag då ansåg mig som jätte tjock!
    Tvilling mamman

Kommentera inlägget här: