En mamma i sitt kaos

Ingen tid

Kategori:

Hallå på er!
Har så dåligt samvete för att jag aldrig tar mig tid att skriva. Det är så mycket som ska hinnas med i vardagen, så bloggen blir tyvärr ingen prio. 

Jag mår iallafall jätte bra, fortfarande inga bakslag med maten. Jag äter och mår bra. Dock går jag inte upp riktigt så mycket som jag skulle vilja, men jag har både tålamod&tid. Tänkte att jag skulle dela med mig av en bild till er. 
En bild som visar mig från när jag började träna och fortfarande vägde ynka 41 kg, samt en från några veckor tillbaka, och nu väger jag mellan 47-49! 


Jag märker tydlig skillnad på kroppen, och det känns att den är så mycket friskare nu. ☺️

KOMMENTARER:

  • Marre säger:
    2016-05-13 | 18:29:01

    Du är så fin ska du veta :)!

    Svar: Tusen tack verkligen ☺️☺️
    Tvilling mamman

  • Scipii säger:
    2016-10-16 | 03:38:38

    Hej! HAr någon sagt att du är verkligen en super milf?!😍 jag syftar verkligen inte på att du är ett objekt! utan mer att du ser så sjukt galet bra ut!!! 😍😳🙈

    Svar: Tusen tack verkligen :))
    Tvilling mamman

Kommentera inlägget här: