En mamma i sitt kaos

Love is all I need

Kategori:

Jag har haft sån ångest idag pga att Jimmy får ta så stort lass här hemma, och så jobbar han hela dagarna - vilket absolut inte gör honom något, men det äter upp mig sakta men säkert. Får riktigt dåligt samvete och kan bli jätte ledsen imellanåt pga detta. 

Som tur är så är han så bra på att få mig på andra tankar, och jag älskar honom så mycket för att han ger 200% hela tiden! 


Jag längtar till jul, när jag är mig själv
Igen, och får möjligheten att få skämma
bort min fina sambo så som han gjort ALLT för mig i flera månaders tid! 
Och efter att ha hört andra gravida pratat, sen läst på olika forum så börjar jag inse att alla inte har den här turen och blir ompysslade av sina partners. Vissa killar är rent av elaka mot
Sina gravida tjejer, respektlösa och rent av hänsynslösa - det finns många sorgliga historier där ute, och som gravid så ska man inte behöva tänka på sånt, känna sig kränkt eller känna att man inte duger. Man ska även inte behöva göra allt i hemmet som höggravid, vilket många killar där ute verkar tro. Vilken kille hjälper inte sin höggravida kvinna att konka på tvättkorgar&tvätt när hon har ont och kämpar? Tvi!!! 

Men nog om det nu! 
Nu är det halloween, och mina söner är på Kolmården nu och har de skojigt, ikväll ska vi äta tacos och mysa allesammans! 
Kommentera inlägget här: