En mamma i sitt kaos

Dagen med stort D

Kategori:

Imorgon är det äntligen dags igen. Min allra bästa vän Josefine kommer hit! Åh ska verkligen suga i mig varenda gnutta energi från henne, så jag står mig ett tag framöver! Och så kommer Alex och hans son också - alla toppen personer under ett och samma tak, kan ju inte bli annat än bra. Barnen och Max kommer så bra överens, och de ser verkligen fram emot att få leka med honom imorrn! Och massa annat skoj ska vi försöka hinna med imorrn, dock går det alltid för fort. Men jag&jimmy och lille Wilton ska se till att komma iväg så vi kan hälsa på hos Josefine&kerstin i Göteborg. <3 och så ska jag se till att åka ner nån helg bara jag&wilton (vill inte åka ifrån han en helg helg när han är såhär liten) 

Men nu är jag iallafall som ett barn innan julafton, och nu får det gärna bli lördag :D 
Kommentera inlägget här: