En mamma i sitt kaos

Upp till bevis

Kategori:

Jag har haft en väldigt jobbig dag, jag har fått dåliga besked och sen vägt mig och gått upp i vikt.. Tycker det känns skit men jag kämpar på! Har fått så fina samtal idag, och jag blir lycklig i hela mig när jag märker att personer som inte står så nära verkligen bryr sig om hur man mår! <3

Imorgon är en ny dag, med mer krafter, och med mer energi! Ska tänka positivt vad som än händer&sker så har jag min underbara familj och mina barn! Inget kan någonsin komma imellan oss, vi klarar allt!


Tack ni fina som allt finns, ni som står ut med mina ätproblem när dom går upp och ner, O ni som alltid ställer upp när kroppen inte alltid orkar!

KOMMENTARER:

  • Lillemor säger:
    2013-04-23 | 11:14:13
    Bloggadress: http://www.myranslillahus.blogg.se

    Åhh vad härligt att läsa att det går framåt för dig. Jag har tänkt mycket på dig även fast jag inte har varit inne här på sista tiden, så mycket som jag har önskat ... Det har hänt en del i mitt liv kan man säga ;-) Men nu ska vi inte prata om mig hehe...
    Men det känns som det går framåt även om det känns som skit ibland kan jag förstå, Men du är stark och duktig du kan göra vad som helst. Du fixar det här. Jag ha ralltid trott på att du ska bli frisk till slut och det vet jag att du kommer att bli. Ge inte upp bara.
    Det tar tid men tillslut så är du fri från dina demoner.
    Nu lovar jag att komma hit oftare och peppa dig mer.
    Kram på dig och lycka till. Tänker på dig fast jag inte slinker in här och läser så ofta.

  • Towe säger:
    2013-05-13 | 00:44:31

    Lillemor: tack så jätte mycket, betyder mycket att du kikar in och peppar mig, så som bara du kan! Du är alltid välkommen in hit! :) och de går som sagt rätt bra men ibland ner, dock Inte så ofta som förr! Jag kämpar!! Kram kram

Kommentera inlägget här: