En mamma i sitt kaos

Kaos i kroppen

Kategori:

Idag är en sån där dag när man har noll energi, är det inte lustigt hur man ena dagen känner sig så stark, men nästa dag vaknar man upp med en negativ inställning.. Vill knappt behålla vatten och när man ser sig i spegeln vill man bara gråta! Det är såna här dagar som gör att jag undrar om man någonsin kommer bli frisk, eller kommer jag spendera resten av mitt liv över en kall äcklig toasitts, ångestfylld och med tårarna rinnandes nedför kinderna, för att sen ställa mig på vågen och se om jag kan va stolt över mig själv eller om jag måste ta en promenad, göra situps osv..

Jag hoppas på en bra dag imorgon, och jag älskar att bara få va den där glada positiva tjejen som jag vet gömmer sig där inne!

Jag har en del personer i mitt liv som funnits med länge, men även som kom in i mitt liv nyligen, som får mig att känna mig en gnutta bättre! Och er tycker jag väldigt mycket om <3

KOMMENTARER:

  • Annonym säger:
    2013-04-03 | 20:05:46

    Finns alltid för dig <3

  • Anonym säger:
    2013-04-03 | 23:25:11

    Du är bäst! Älskar dig <3

Kommentera inlägget här: