En mamma i sitt kaos

Nu vinner jag

Kategori:

Godmorgon, jag känner för tillfället att jag skulle kunna sova i tusen år! Har haft en jobbig natt, ångest, värk, mer ångest, huvudvärk, kramp i benen och ännu mer ångest! Jag har vridit och vänt på situationen, försökt komma på genvägar, till att slippa detta, för att kunna ha de som vanligt..

Men jag inser ganska fort att det inte finns några genvägar, jag måste helt enkelt ta samma väg som alla andra som varit i samma situation!

Idag kommer förändringen, om 45 min åker jag upp till akuten, för att eventuellt få en remiss till psykenheten för att påbörja min behandling! Men allt handlar om hur sjuk jag är, får jag ingen remiss.. Ne då vet i fan, jag ska vinna detta i vilket fall, det blir bara 10000 ggr svårare att göra det på egen hand hemma!


Önska mig lycka till! Kram på er alla som funnits och stöttat mig alla dessa år!

KOMMENTARER:

  • Carro säger:
    2012-10-18 | 09:14:19

    Lycka till idag <3

    Svar: Tack :) kram
    Tvilling mamman

  • Emelie säger:
    2012-10-18 | 09:58:42
    Bloggadress: http://tornrosaflickan.blogg.se

    Lycka till idag Tove..

    Svar: tusen tack emelie!
    Tvilling mamman

  • Alexandra säger:
    2012-10-18 | 10:06:59
    Bloggadress: http://spyfrugan.blogg.se

    Lycka till idag! Mina tankar går till dej idag, hoppas du får den hjälp du vill.
    Du är en kämpe, se till att klara det här nu, för din egen och dina pojkars skull.

    Styrkekramar

  • Lillemor säger:
    2012-10-18 | 10:43:57
    Bloggadress: http://www.ilmioamoreperlavita.wordpress.com

    Lycka till! och enorma styrke kramar till dig.
    Du kan vinna det vet jag, jag är helt övertygad om att du kommer att göra det. Men du gör precis rätt be om hjälp, ta de chanser du får. Du är stark men ytterst få om ens några klarar att gå igenom det här själv.
    Jag hejar på dig och jag tänker på dig har gjort det hela tiden och jag önskar dig lycka till.
    Hoppas att du vet och känner att jag tänker på dig och hejar på dig.
    Du är stark Towe men ensam är inte alltid starkast,

    Stor kram på dig.
    Go girl, you can do'it!!

    Svar: du är en Pärla lillemor!!!
    Tvilling mamman

  • micaela-mamma till Måns säger:
    2012-10-18 | 19:29:31
    Bloggadress: http://www.majjssan.blogg.se

    Lycka till...

    sänder massa styrke kramar till dig

    Svar: åh tusen tack!! kramar
    Tvilling mamman

  • <Sofie säger:
    2012-11-01 | 20:05:34

    Lycka till...

    Svar: tack
    Tvilling mamman

Kommentera inlägget här: