En mamma i sitt kaos

ojojoj

Kategori: Allmänt

Jag har jobbat och jobbat och jobbat, har haft en ledig dag nu på 11 dagar, och den spenderade jag med barnen hos min mormor. Jobbar ikväll med, men imorrn tror jag att jag är ledig.
Men i slutändan så är de ju en jäkla massa pengar, och pengar är något vi gillar :)
Barnen har legat sjuka här hemma med, men är friska nu. svinkoppor trodde dom? ja jag vet i sjutton, såg inte ut som de, eller vattkoppor..
Nu är de på dagis och då får jag passa på att städa. Ja ni kan ju tänka er hur mycket damm de kan samlas på 11 dagar? :D

Min fina pojkvän  har fyllt 17 nu med, för ett par dagar sen, och precis innan han fyllde, så fyllde jag 24! Åren går, men kärleken består :)
Och på fredag sätter vi oss på flyget till spanien, blir en tredagars, men de ska bli otroligt härligt!
Dels att få åka dit med haralds familj samt farmor Gunilla&Bosse, och sen att för första gången få träffa hans omtalande farbror med sambo! Kommer bli dagar att minnas!




Bjuder på en bild från tolv slaget på nyår, tillsammans med lille Wiggo!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-01-16 | 11:19:25



    Ang. rubriken.

    Youre bör vara You're

    diffrent bör vara different

    Dont bör vara Don't

  • Maria säger:
    2012-01-18 | 23:27:25
    Bloggadress: http://eliasmammma.blogg.se/

    Ja :/ de är sjukt.

    Gör inte saken bättre heller av alla bantnings program, alla bantningsreklamer mm.

    Sen vem man kan prata med och inte?



    Kram

  • Maria säger:
    2012-01-19 | 13:50:19
    Bloggadress: http://eliasmammma.blogg.se/

    Tack :)

Kommentera inlägget här: