En mamma i sitt kaos

tillbaka för att stanna!

Kategori: Allmänt

Hej, jag ser att vissa av er fortfarande är kvar.. men det är en rejäl sänkning,
inte så konstigt meds tanke på min usla uppdatering och aktivitet här på bloggen =/
Men nu är jag tillbaka, och för att stanna denna gång!
Sist jag skrev skulle jag vägas in, men de va fel, de va bara ett litet samtal.. sen blev de semester men nu äntligen har jag fått en ny tid - den 29 augusti smäller de. Vägning, kolla behandlings program osv. Ser fram emot det, ser fram emot att starta på ny kula, och ge detta en ny chans.
Jag vill leva som jag gjorde förut, äta utan att behöva springa på toaletten efteråt, bli pigg&allert igen, få tillbaka glädjen och allt de som hör till.

För baksidan men denna hemska störning är nog orkeslösheten som man har till och från, vissa dagar orkat man bara ligga i sängen, yrseln smyger sig på och huvudet värker, Benen är så sköra&onda så man skulle kunna tro att jag fått en 90 årings ben, dom orkar inte mycket och värker dagligen, På det måste man ändå orka allt annat runt omkring, för att vardagen ska fungera - och då tär de ännu mer på kropp&själ när man trottsar signalerna från kroppen som säger "Vila vila vila". Framför allt så tär de på humöret, tålamodet, känsligheten. Ja "symptomen/biverkningarna" är många, men nu tänkte jag säga hej då till dom en gång för alla.

För jag Är Towe Boman, tvåbarns mamma på 24 år som har hela livet framför mig. Och detta ska inte få stoppa mig från att leva det heller! så SCREW YOU!




KOMMENTARER:

  • micaela-mamma till Måns säger:
    2012-08-22 | 11:21:16
    Bloggadress: http://majjssan.blogg.se/

    Välkommen tillbaka =)

  • Lillemor säger:
    2012-08-24 | 10:12:41

    Heja Towe!

    Kul att se dig tillbaka. Det kommer att gå bra, jag vet det och jag tror på dig. Jag hejar ju på dig ju :-D

    You can do it!

    Stora kramar till dig och lycka till!

Kommentera inlägget här: