En mamma i sitt kaos

Himmel&pannkaka

Kategori: Allmänt

Vi har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna, så pass att jag knappt vet vad det är för dag?!
Vi har hjälp svärföräldrarna att flytta, och man kan ju säga att vi fått känna att vi lever ;) Hehe.. Vi har dock haft jätte kul, trotts de sena kvällarna, det som är mindre roligt är att jag har en stoor plugg hög som ska försvinna till kvällen. =/ Men allt går om man vill, och ger sig f*n pått! :)
Jag hoppas ni alla får en trevlig helg, vi får se om jag hinner med en uppdatering imorrn..
Det är ju lördag, vilket betyder familje mys. Är inte helgerna bra underbara? :)
Jag och Harald har dessutom "1-års jubileum" i helgen.. och det ska vi väl fira med lite extra god mat, och lite extra mycket kärlek! ♥
Just ja..
Tänkte jag skulle uppdatera er om min ätstörning nu med..
Under den här veckan har jag lyckats gå upp till 44,4 ungefär. Visserligen nästan 10 kg mindre än vad jag borde, men det känns som en bit på vägen! - som sagt, det går om man vill!
- och anledningen till dessa två extra kg, är för att vi alltid har haft nåt att pyssla med, så tankarna har varit på annat håll efter måltiderna. + att vi rört på oss hela tiden, vilket gör att man inte alls känner sig lika pluffsig som man lätt gör när man ätit.

KOMMENTARER:

  • Lillemor säger:
    2011-10-03 | 08:12:45
    Bloggadress: http://www.ilmioamoreperlavita.wordpress.com

    Grattis och hurra vad du är duktig som kämpar på med maten!

    Vet ju att du kan göra vad som helst bara du bestämmer dig =)

    Kämpa på, jag följer alla små framsteg med förundran över hur stark du är. Bra jobbat.

    Kram

Kommentera inlägget här: