En mamma i sitt kaos

Jag är i chock?!

Kategori: Allmänt

Harald ringde precis till mig..
och berättade att vi ska till spanien i januari?! WHAT?
Ne de tror jag inte..
MEN SÅ BERÄTTA HAN ATT HANS FÖRÄLDRAR GER OSS DET I JULKLAPP! :)
Gissa om jag är lycklig eller lycklig just nu?!
Jag har nog världens bästa svärföräldrar, samt pojkvän. Kunde inte pricka mer rätt på den fronten.
Och imorgon jobbar jag tillsammans med svärmor på birka. Ska bli så kul och köra kvällspasset tillsammans med henne. :D
Men nu åter till tvätt&städ, jag lär springa på rosa moln ända tills vi åker i januari. :)

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2011-10-30 | 17:29:05

    Underbar julklapp!!



    Jo det är sant! Ska se vad min faster har för förslag, hon är nämligen i den branchen så hon har garanterat något bra tips! :)

  • FlizanLizan säger:
    2011-10-31 | 11:14:34
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/

    Hejsan



    Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

Kommentera inlägget här: