En mamma i sitt kaos

Made some money

Kategori: Allmänt

har sutti sen igår kväll och lagt ut grejer på en "bloppis" sida på facebook, för alla i norrköping. Och det har trillat ganska mycket pengar, och ganska mycket kläder har försvunnit.( barnens alltså) Skönt att få bort allt sånt, som bara tar plats och ligger i källaren.
Så nu kan jag bara tacka min syster Vicky som tipsade mig om sidan, och la till mig som medlem :D

Nu ska jag fortsätta med mitt, så hörs vi sen!
Är en skittråkig bloggare just nu - men det är skönt att ha nåt att fokusera på, istället för vågen&maten!

KOMMENTARER:

  • LN säger:
    2011-05-16 | 12:36:06
    Bloggadress: http://www.ilmioamoreperlavita.wordpress.com

    Först och främst säg inte förlåt för att du bloggat dåligt =) Du är värd att vara ledig och fokusera på dig själv =)

    sen är jag nyfiken på vad det är för bloppis sida du skrev om... har en massa barngrejer att bli av med också =)

    Kram

Kommentera inlägget här: