En mamma i sitt kaos

Ett känslomässigt drama

Kategori: Allmänt

Idag hade vi första behandlingsdagen, eller jag hade eftersom jag missade de första två gångerna! Det gick bra till en början - men så fort jag kom därifrån och började tänka&känna så bröt jag ihop.. Träffade Harald och grät som ett litet barn, kände mig så fruktansvärt liten och hjälplös! Att ha allting utom kontroll är en fruktansvärd känsla, och jag börjar fundera på om det är värt det?! Likaså när jag kom hem till mamma så spruta tårarna ännu mer, och allt pga att jag fick äta frukost&lunch utan att få upp det, och även en macka till mellis! Jag har behållt mat förut, men att nu göra det på någon annans begäran är fruktansvärt! Jag känner mig fet och äcklig och vill bara hem och ta en dusch, krypa ner i min säng och bara gråta mig till sömns.. Men vem försöker jag lura? Jag ska hem och hålla ett gott humör tills barnen somnar, sen ska jag lägga mig i sängen och gråta, men till sömns? Ne efter den här dagen lär jag aldrig somna, inte ensam, inte med alla tanka, alla hemskheter som far omkring i huvudet!

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2011-03-31 | 17:03:00
    Bloggadress: http://eliasmammma.blogg.se/

    Usch, jag tänker på dig. vet inte riktigt vad man ska säga i ett sådant läge :/ Kram

  • Vicky säger:
    2011-03-31 | 20:09:28

    Älskar dig syster! Du är så modig och stark. Puss

  • Emily säger:
    2011-03-31 | 20:36:16
    Bloggadress: http://agressia.blogg.se/

    Vet hur jobbigt det är när man haft kontroll (eller ja, man tror att det är kontroll men det är det är typ helt tvärtom) och sen måste släppa på den. Men det är för en eget bästa, man ser de inte nu. Men tillslut kommer man göra det. Du klarar det här! Du kämpar dig igenom det här och är så jävla duktig. Puss <3

Kommentera inlägget här: