En mamma i sitt kaos

life as we know it

Kategori: Allmänt

Såg en såå bra film igår, med världens bästa skådespelerska i - Katherine Heigl.
Jag log mig igenom hela filmen i stort sätt, och den var precis i min smak! Kan starkt rekommendera den.



Idag ska jag försöka åka hem till min lägenhet en sväng, försöka få mitt nya modem att fungera, och även hoppas på att kanalerna kommer fungera. Gör det inte det nu så kan bredbandbolaget ta sig i röven!
Måste även ringa soc idag, har fortfarande inte fått en spänn .. Hur lång tid kan det ta egentligen ? Det gäller ju ändå 2 små barn som behöver mat, blöjor etc.
Och den där jävla försäkringskassan har fortfarande inte hört av sig, varken om min sjukpenning eller om bostadsbidraget? IDIOTER ÄR DOM ALLIHOPA!

- gud vilken positiv energi jag sände ut känner jag! =/
Nåt som jg iallafall ser fram emot är helgen,.
Helgen som kommer bestå av lite spel, lite film, lite godis, och ja allt sånt som hör till en lördag kväll.. Tillsammans med Harald, lillebror, kusin vitamin och Ludde! Kommer nog bli kanon, skönt att träffa lite folk också.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: