En mamma i sitt kaos

baka liten kaka

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig egentligen lagt energi åt att baka och styra med sånt.
Men sen jag började ha barnen på heltid så känner jag lite att det är min plikt som mamma, om ni förstår vad jag menar? Hur mysigt är det inte att ha nybakat hemma? och hur fort går det inte,
Man behöver ju bara göra några simpla kakor och inga stora prinsess tårtor!
Jag bestämde mig för att baka choklad muffins idag, och gissa om dom blev goda? Mhmmm mmmm mmm!
Dock måste jag ju spara ett par till barnen kommer hem ;)





Så nu vet ni vad vi har till kvällsfikat! :D

KOMMENTARER:

  • Tuva säger:
    2011-08-29 | 22:17:30

    Du har en trevlig blogg och därför är jag så förvånad över att du publicerar bilder på tvillingarnas nakna kön. Varför gör du det?

  • Towe säger:
    2011-08-30 | 07:14:12

    Men jösses, jag publicerar inte på könet utan på sommar bilder när dom fått gå i de fria! Kanske är fel men jag gjorde det - är väl naiv och tror vi lever i ett Sverige där man kan göra det, likaså som dom ibland badat nakna på allmän plats!

  • En som vet att du kan tjäna pengar på din blogg säger:
    2011-08-31 | 16:23:05
    Bloggadress: http://extraapengar.blogg.se/

    Vill du tjäna pengar på din blogg? Eller till och med tusenlappar? Registera dig på http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38950 så ska du se att du snart har pengar på kontot...Jätte enkelt =) // Julia

Kommentera inlägget här: