En mamma i sitt kaos

ingen kväll att minnas

Kategori: Allmänt

Allt som kunde hända igår hände,
det slutade med akuten för min del, och jag vet egentligen inte vad som hände mer än att jag fick kramper, och allt det här kopplas ihop med min krångliga mage. Hela dagen igår var jag ganska dålig, men stundvis bra, men men väl där inne hände inte så mycket, när ambulansen väl var framme var jag så pass kry att jag bara ville åka hem igen.
När vi kommer hem så är min bil totalt sönder hoppad, hela fram rutan är krossad dom.. eller HAN har hoppat på taket och verkar ha haft det riktigt skoj, pappa som nyss tvättat den också, killen var ganska så full och det fanns vittnen på vem det var..

Ja möter jag honom i en mörk gränd så .. Nevars! Tråkigt dock att få betala en självrisk också, och inte kunna använda bilen,
han hade tydligen haft sönder ett par rutor och bilar igår.. IDIOT!


Idag blir det en lugn dag i soffan framför några bra filmer, min mage är inte på min sida idag i vanlig ordning, men hoppas bli vän med den om ett par timmar!
Kommentera inlägget här: