En mamma i sitt kaos

här mås det fin fint

Kategori: Allmänt

Vi har spenderat dagen hos mormor&morfar, barnen har sprungit nakna i solskenet, bada lekt och busat. Jaa mest busat faktiskt, försökt förstöra alla mormors blommor och försökta ta morfars solcells lampor!
Vi bjöds på grillade hamburgare, och jag tror wille åt upp mer än en halv faktiskt (då var han ändå nymatad innan vi stack) Efter det blev det rabarber/äpple paj, och han fick nog i sig lika mycket då (: Lika så pappa Johan som verkar tycka att jag är allldeles för lat när det gäller bakning. Han åt som om det vore den sista pajen han skulle få äta det här året. :D

Nu sitter jag och väntar på att big bang ska börja.. dröjer dock över en timma! Huuaa, jag som ska upp och jobba strax innan tio imorrn! - Känns så konstigt att man för typ 2 vecko sen gick och bet ner alla naglar av att man var så jäävla uttråkad och trött på att vara hemma, och sen nu så har man plötsligt massa jobb dagar.
Dock är de svårt att få allt att gå ihop, mamma ledighet, plugg och jobb( inte för att mamma ledighet är så svårt, men för att få ihop rätt antal timmar här&där, och när man inte ska ta ut mamma penning osv).. men det går iallafall ((: Har man världens bästa föräldrar så går allt! Och mina kära morföräldrar ställer mer än gärna upp också har dom sagt, om det skulle krisa mellan mina&johans jobb tider. ♥

Något annat ointressant är att jag ÄNTLIGEN ska få färga/slinga min jäkla råttfärgade utväxt..
Johans underbart snälla arbetskamrat Linda ska hjälpa mig att komma ur detta "trötta mamma träsk, jag bryr mig inte längre" till att bli en fräsch mamma! :D - Tur att man har kontakter va? Bild lär iallafall komme upp i slutet av veckan!



OM jag vill tillbaka till england? - Jaaa-AAA.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: