En mamma i sitt kaos

endast två dagar kvar ..

Kategori: Allmänt

Och vi har hur mycket som helst att packa känner jag =/
Och mer blir det.. för idag har jag köpt ett nytt tv bord, för pappas pengar ;D Tills vidare..


Vårat var så repigt och skräpigt så vi behövde unna oss ett nytt!
ska även hämta ut trädgårdsmöblerna på onsdag :D Fiiin fint,
Får se om ella skulle komma förbi och hälsa på, kanske gå en kvällsis? Eller så får jag sätta henne i arbete med hammare och spik :D

När jag kom hem idag väntade Johan i köket med god mat, och två halvtokiga barn som var överglada att se mig. Dagen har gått lite halv segt, var ett tag sen man var igång så många timmar på en gång, och så upp tidigt tidigt imorse. Så man kan säga att jag är liiiite små seg nu (; Blir biggest, lite godis och sen sängen! :D

KOMMENTARER:

  • Angelica & Max säger:
    2010-06-17 | 18:25:47
    Bloggadress: http://ungostolt.blogg.se/

    Hur mår ni och hur gåre med flytten och allt :) ? Nu kan jag följa med på promenad, eller bada :)

  • Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :) säger:
    2010-06-17 | 19:40:36
    Bloggadress: http://tintin.devote.se

    Måste få komma o se hur det ser ut hemma hos er nu när ni flyttat! :D Hör av dig så kan vi gå en promenix nån dag, eller gärna varje dag ;) Haha behöver röra på mig men hatar o gå själv och ingen vill gå med mig ;D

  • johanna säger:
    2010-06-17 | 22:34:46
    Bloggadress: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com

    Hallå Towe - har det inte varit 2 dagr kvar till flytt väldigt (VÄLDIGT) länge nu? Är sugen på mer info! :D Vill se kort och så där, men förstår att du har häcken full! Men uppdatera mig snart! Och du - skåpet blev perfekt hemma hos oss! :)

  • Emma säger:
    2010-06-19 | 21:21:53
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Nu är jag bra nyfiken på nya boendet. Har gått förbi ett par ggr nu på senaste tiden då jag jobbar i söderköping nu. :) Dags att uppdatera och berätta om flytten och framförallt visa bilder på ALLT:D

Kommentera inlägget här: