En mamma i sitt kaos

värk värk

Kategori: Allmänt

Jag borde nog skaffa mig en data stol, för mina axlar värker så fort jag ska sitta här.. suck!
Vi stter och ser på fotboll, eller jaa Johan gör.. jag har inte mycket till val, :P
Vicky kommer snart, och glenn tror jag? Får se om de blir lite spel osv.

Så alldeles strax ska vi bort och köpa lite godis, det är ju trots allt söndag :) Men imorgon är de måndag, och de innebär (som vanligt) "det nya och sunda livet" så håller man det till torsdag typ, sen är man helt körd på fredagen och proppar i sig onyttigheter igen..
jaja, att man ens försöker? :O

KOMMENTARER:

  • Emily säger:
    2010-01-31 | 18:42:08
    Bloggadress: http://agressia.blogg.se/

    ALDRIG! haha snabba cash o grejer, nej sånt där är inte min smak, min smak e typ cheerleader filmer hahaha :) ja va på bio förra månaden och det gick verkligen inte fick så ont i ryggen :(

  • Emma säger:
    2010-01-31 | 19:52:58
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Man måste ju unna sig på helgen för att klara av att vara duktig i veckorna. Annars håller det ju aldrig. Säger jag som äter godis och onyttigheter varje dag i princip. :P

Kommentera inlägget här: