En mamma i sitt kaos

Såå irriterande.

Kategori: Allmänt

Jag hittar inte min mobil, och Johan har stuckit till jobbet så jag kan ju inte ringa efter den heller. Jag hade den i sängen inatt 04:01 MEN VART TOG DEN VÄGEN SEN? :O
Det kommer sluta med att jag går omkring och letar som en tok, och så har jag haft den framför näsan hela tiden.

Vi hade nog tänkt åka till söderköping idag och hälsa på mamma, men vi får se. :)
Har blivit så sjukt trött på sista tiden, Men det är ju så det är att vara småbarnsmamma. Johan har ju haft ett helvetes schema hela den här veckan, Jobbat varje dag i stort sätt, och från morgon till sen eftermiddag. Så det blir inte mycket avlastning för mig här hemma.
Skönt att man inte är ensamstående, hur skulle man klara det? :O Med ett barn kanske, för då kan man ju vila och styra när bebis sover.. men jag skulle aldrig klara detta ensam nu.

Barnen sitter i sitt rum och leker. Jag hör hur dom skrattar med varandra imellanåt :)
Just ja, jag måste ju berätta! Wiggo har lärt sig säga "titta" säger man det till honom så sitter han och upprepar. Jaa inte lika tydligt som en annan kanske, men man hör det :D
Dom har även börjat stå själva nu i korta stunder. Ju äldre dom blir, och ju mer och mer dom lär sig och utvecklas, dessto lättare blir det i vardagen, det känns som det iallafall. Dom klarar sig ju på egen hand lite mer, Vilket är en stooor avlastning! :)

KOMMENTARER:

  • Emily säger:
    2010-01-31 | 12:28:01
    Bloggadress: http://agressia.blogg.se/

    TÄNK PÅ ATT det är finare o ha lite hull än o va pinnsmal ;) Då har de nått att ta på ;D

  • Emily säger:
    2010-01-31 | 18:24:38
    Bloggadress: http://agressia.blogg.se/

    HAHAHAH du e så sjuk! Nae klart man inte vill ha fläsk, men de har ju inte du, bara småtjockisar har de ;) nejvars. Ja men ser du!! därför ska man underskatta svenska filmer! för att annars blir man besviken, vilket inte jag blev FÖR ATT jag trodde den skulle suga, Use my taktik! ;)

Kommentera inlägget här: