En mamma i sitt kaos

Hard hard hard

Kategori: Allmänt

Jag kämpar vidare med min lilla matkamp här hemma, har börjat äta lite oftare, även om jag inte behåller maten. Men bara för att visa barnen att mamma också äter, och att vi alla ska sitta tillsammans och äta ..
Men det är svårt, och ångesten kommer och går. Jag är så jäkla trött hela tiden nu, att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland, min mage krampar och ryggen gör fruktansvärt ont.. Vilket säkert inte har med detta att göra? Men om jag ändå gnäller kan gnälla fullt ut ;)

Men så har jag ju två solstrålar srom det inte går att sluta le åt, och dom har verkligen förgyllt min vecka, och mina kvällar här hemma .. strålande humör nästintill hela tiden, och det har bara varit gos och mys.



Nu är det strax dags för dagis, sen ska jag åka en sväng till nya lägenheten - som jag fck nycklar till igår. På lördag går flytt lasset :D Ska bli skönt att komma iordning, och börja allt på nytt i egen lägenheten där bara vi bor, ..
Och så får vi säkert finbesök av harald mestadels - och det uppskattas, både av mig och barnen!
Dom är nämligen stormförtjusta i honom, och  busar mer än gärna - och han likaså med dom :)

KOMMENTARER:

  • Jennie säger:
    2010-12-19 | 20:27:29

    Fortsätt kämpa bruden!

    Och vad roligt med flytten hoppas ni får till det fint och kommer trivas där=)

Kommentera inlägget här: