En mamma i sitt kaos

tvääääääääääääääätt

Kategori: Allmänt

Idag kl sju började vi tvätta - Jippi, typiskt och barnen sover till kl nio just bara för att jag måste gå upp kl 07. =/ Min vanliga tur. dessutom glömde jag ställa kl på åtta när maskinerna var klara, så jag vi springa ner med hjärtklappning vid nio ist! Typiskt mig, vi har ju hur mycket osm helst idag med så behöver varenda lilla minut!

 - Sen vid nio fick vi stressa runt här hemma, få i barnen frukost, klä dom osv, för kvart i tio skulle wiggo&Johna infinna sig på BVC för ett årskontroll (eftersom han var sjuk sist när wille var där) Och så ska han ta vaccinations spruta också!


Vi hade tänkt dra till kolmården idag, men vädret ser inte så lockande ut, så det kanske blir en sväng till badhuset istället :) Johan är ju ledig idag, så han vill ju gärna hitta på nåt skoj med barnen.




NU ska jag sätta på mig ansiktet och borsta till mitt trollruffs, men jag återkommer nog senare! :D

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2010-04-29 | 10:24:21
    Bloggadress: http://Lindabjorka.blogspot.com

    snygg bild på dig Towe ;)

    Kag hatar tvättstugan :(:( Man blir så låst :P

    Jag tycker det är skönt med någon som förstår :)

  • Johanna säger:
    2010-04-29 | 12:46:33

    Ja jag vet - inte klokt! Hoppas dem håller!

  • Linda säger:
    2010-04-29 | 15:57:06
    Bloggadress: http://Lindabjorka.blogspot.com

    SOM jag skulle vilja :D

Kommentera inlägget här: