En mamma i sitt kaos

sorry sorry

Kategori: Allmänt

Jag har inte gått och dött.
Jag är bara utmattad, trött, seg stressad.. nämnde jag trött?
Min kropp har inte riktigt orkat sätta sig ner och blogga. + att jag har fastnat vid alla gamla O.C avsnitt, och man blir ju inte annat än beroende när man ser den serien!

Det har nästan inte hänt nåt nytt sen sist jag skrev.
Lite födelsedags firande av Elin och lite shopping.
Vi har även betalat biljetterna till englands resan. Vi åker om ca 1.5 månad! :D Bara jag&Johan, <3

Ne nu ska jag slänga mig framför tv:n innan jag släcker och går&lägger mig.

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2009-11-29 | 21:20:14
    Bloggadress: http://skuggis.blogg.se/

    Skönt att du lever! Mysigt att åka iväg på en liten trip! :)

  • Cissi säger:
    2009-11-30 | 10:28:18
    Bloggadress: http://cissileandersson.blogg.se/

    Tiden finns inte alltid och aboslut inte lusten men hoppas den kommer tillbaka! Åhh vad skönt att åka iväg bara ni två på en lite resa, det är ni värda! Vad ska ni göra i England, något speciellt? Hoppas ni får det toppen!!!

  • Karin & Alexander säger:
    2009-12-02 | 11:37:59

    Ja dessa dagar händer det väldigt mycket här hemma. Kan förstå att det är jobbigt med dubbelt upp! Blogga ska ju kännas kul och inspirerande inte som ett måste.

  • Emily säger:
    2009-12-02 | 12:02:19
    Bloggadress: http://agressia.blogg.se/

    Skönt att göra nått tillsammans ensamma, behövs verkligen tror jag! =) JA o victor ska till linköping o se ner moon, kanske inte hans favvo film. Men de skiter jag i ! ;)

Kommentera inlägget här: