En mamma i sitt kaos

stek stek stek

Kategori: Allmänt

Tänkte som sagt sola förut, men skippade det när jag kom ut och kände hur varmt det var!
Stack en snabbis till stan, handlade morsdag present till mamma, och så gick jag till duka och handlade hem lite fin fint!
Köpte mig även ett sol kort eftersom mitt andra tagit slut.

Mormor ringde och sa att dom grillade, så jag tog bilen ut till dom och åt pomme och flinta! Barnen var inte alls med på noterna idag, ville bara bli burna och inte ville dom sova.
Men nu minsann sover dom som stockar! :)
Kom hem runt halv åtta tiden, och jag är helt slut. Johan slutar om några timmar, blir skönt med lite avlastning!


Imorgon då? Ska ju tydligen bli kanon väder, och mormor&morfar bjöd dit mig så jag får se hur jag gör. Är ju inte för skönt att sitta inne i en lägenhet, sen är de nog skönt för barnen att komma ut och va i friska luften.
men som sagt vi får se.
söndagen är redan spikad. Åker till skärgården och firar morsdag!


Nu ska jag fixa mat till trollungarna, sen slänga mig i sängen framför talang!


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-05-29 | 21:27:21

    Jag jobbar både lördag och söndag får aldrig vara med ;/ fast man ska väl vara glad att man har jobb nu när det är kris :]

  • Emma säger:
    2009-05-29 | 22:00:35
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Ja idag var de riktigt varmt. Skönt att det ska vara fint hela helgen, då får man passa på att glassa i solen:)



    Blir inget sthlm imorgon, trist att åka bil långt när vädret ska vara så fint. Då vill man hellre passa på att vara ute och njuta. Sthlm får bli en tripp till i sommar ist.



    härligt med skärgården på Söndag, blir allt lite avis..:P

Kommentera inlägget här: