En mamma i sitt kaos

uhh, är som en död fisk..

Kategori: Allmänt

Är fruktansvärt trött, skulle kunna somna men snart kommer mormor&morfar och fikar, så jag får vänta en stund.
Har precis sätt "min bäste väns bröllop" och fått i mig lite käk, ska strax slänga in en rabarber paj i ugnen, som jag ska bjuda dom på :)

Nu väntar jag bara på att emma ska komma hem nångång och ge oss en liten uppdatering om sin förlossning. Är så nyfiken. Och de gör att jag längtar mer och mer efter min egen. Men nu är de inte långt kvar!
Hoppas på nästa vecka som läkarna sa.

KOMMENTARER:

  • Karin säger:
    2009-03-31 | 19:59:57

    Hoppas pajen smakade bra och att du har fått vila lite med.

    Vi har varit på kontroll på bm o sen var det första gången på föräldrakursen. O imorn går vi in i vecka 34! :)

  • Towe säger:
    2009-03-31 | 20:05:36
    Bloggadress: http://towebomaan.blogg.se/

    Karin:



    Pajen blev kanon! Och vila har jag hunnit, är fortfarande ganska så sliten men ska sova efter Desperate housewives :) för de får man inte missa!!

    Vad tyckte du om föräldra kursen, något att ha?



    vad kul med ny vecka :P jag längtar tills söndag när jag går in i 38 :D tur att dagarna går undan nu för tiden.

  • Karin säger:
    2009-03-31 | 20:37:42

    Nej, det ska jag oxå se innan jag knoppar in!



    Kursen var helt ok enligt mig. Som sjuksköterska så var det inte så många nya saker, dock lite nytt iaf. Men Patrik tyckte det var bra och det var nog mycket nytt för honom! Så vi ska försöka gå de 3 ggr som är kvar. De ska tydligen ta bort rundturen på förlossningen o bb. Vi är bland de sista som får gå på den. Trist kan jag tycka!

Kommentera inlägget här: