En mamma i sitt kaos

JAG ÄR HEMMA!!!!!

Kategori: Allmänt

Dock utan bebisar, men det skiter jag i, för jag är så jävla lycklig att få komma från det där sjukhus rummet!!!
Anledningen till att ja fick åka hem idag var väl för jag mådde ok, dom hade inte kollat mitt urin än, men dom ville avvakta med att ta ut barnen, iallafall ett par dagar, och då protesterade jag och sa att då kan jag lika gärna ligga hemma och vila! Tack och lov fick jag det, så nu får jag åka in med mitt urin var och varannan dag, men hellre det!
Fick inte ens gå utanför mitt rum, bara i en rullstol och högst till väntrummet.. usch!

Träffade emma igår, för er som undrar. Hon såg ut att må bra, men mycket värkar. Igår och inatt hade det föds pojkar så ja antar att en var hennes :) så kul för henne att äntligen få bli mamma :D

Jag orkar tyvärr inte svara på alla inlägg jag fått, och ni vet ju redan de mesta.. är ganska trött och slut nu efter dessa tre dagar på förlossningen så ska nog slänga mig i soffan och se en film med Johan.


sen ska jag äta riktigt god mat, som jag har längtat! Är inte alls förtjust i sjukhus mat, och igår höll barnmorskan på att komma på mig när jag skyfflade ner maten i papperskorgen :s .. men jag klarade mig :D tur det!



hörs sen igen, för nu kommer jag blogga hela tiden, det har riktigt kliat i fingrarna på mig!!!

KOMMENTARER:

  • vicky boman säger:
    2009-03-31 | 10:47:43

    vad skönt att du är hemma..jonte ville följa med till sjukan och hälsa på idag men om ni är pigga kan vi komma sen och fika hos er eller så.. puss på dig lillsiss

  • Karin säger:
    2009-03-31 | 11:22:51

    Hej Towe!

    Vad glad jag blir när du bloggar igen! ;) Har längtat så. Ta det nu luuuuugnt och gör ingenting mer än att blogga. ;)

    Kul för Emma att det äntligen har satt igång! O förhoppningsvis är en av grabsen hennes! Jag tippade på en kille!

  • Towe säger:
    2009-03-31 | 11:51:06
    Bloggadress: http://towebomaan.blogg.se/

    Karin:



    haha nej då, ska bara blogga äta mat och se på tv :D kanske ett bad imellan åt så Johan står ut att vara i min närvaro :P

    Jaa, det är säkert helt 100% att de var emmas, för hon sattes igång kl 13:00 igår, så dom trodde att de skulle ske samma dag om inte på natten.



    jag tippade dock på en tjej :P

  • Jossan säger:
    2009-03-31 | 12:14:31
    Bloggadress: http://jooosefiiin.blogg.se/

    skönt o höra att allt är bra. att du är hemma igen! om 9dagar kommer jag hem :P hahaa ... är dom ute då?

    pussspusss

  • Mikaela - ung mamma säger:
    2009-03-31 | 12:40:20
    Bloggadress: http://ungmammaaa.blogg.se/

    hoppas bebisarna kommer snart och allt går bra :)

  • kikki säger:
    2009-03-31 | 12:56:19
    Bloggadress: http://kikkiiii.blogg.se/

    Skönt att få komma hem igen!:) Ja, nu får du ta igen allt bloggande du missade när du var på sjukhuset ;) Hoppas du mår bra! =)

  • Sara säger:
    2009-03-31 | 13:00:32

    Har du fått nåt datum på när de ska plocka ut bebisarna? Var det inte havandeskapsförgiftning du hade? Hoppas det går bra sista tiden nu!

  • Jossan säger:
    2009-03-31 | 13:19:42
    Bloggadress: http://jossanjosefin.blogg.se/

    skönt för dig att få komma hem igen, sjukhuset är inget vidare jag håller med.



    Kram

  • Towe säger:
    2009-03-31 | 13:56:46
    Bloggadress: http://towebomaan.blogg.se/

    sara:



    Joo det är havandeskapsförgitning men än så länge är den ganska mild, men måste ju vila och så, plus att jag ska samla urin varje dygn och komma in med så dom ser hur mycket äggvita jag läcker, om de ökar eller minskar.



    jag får ju inte gå längre än 18 april, men har fått tid för samtal den 6 april då vi ska prata om igångsättning osådär, så vi får se :)

  • Jossan säger:
    2009-03-31 | 13:58:04
    Bloggadress: http://jooosefiiin.blogg.se/

    hihiih ja jag vet :D hoppas du har lite ledig tid över påsken då :) är ju hemma hela den helgen :D

    så spännande!! tihihih

    love

Kommentera inlägget här: