En mamma i sitt kaos

tvätt tid kl 07 är ingen hit!

Kategori: Allmänt

Som ni ser så är jag uppe och tvättar, fanns ingen tid på ett tag annars så jag hade inget val!
Alla våra kläder ligger i tvätten och jag kan inte gå omkring i lodis kläder mer, så jag fick helt enkelt bita ihop och gå upp!
dessvärre kan jag inte somna om mellan tvättningarna så jag får sysselsätta mig här på bloggen.

Jag läste emmas blogg om att hon ska köpa ett "strand tält" åt nils, och det ska nog jag med ta och göra idag innan jag åker ut till mormor&morfar. det är ju ganska smart att kunna lägga in barnen där i.
Jag behöver skaffa mig en cykel också för våra blev stulna i vintras. Och sen behöver jag en liten "kärra" som barnen kan ligga/sitta i bakom cykeln, så att båda får plats att följa med :)


Idag ska jag hämta ut mitt halsband från lifestone, hoppas jag blir nöjd men det tror jag nog.
Kommer lägga in en bild på det senare under dagen/kvällen så ni alla kan se.




NU ska jag göra ordning lite frukost och sen kila ner till tvätten,
han en bra dag i hettan!
Kommentera inlägget här: