En mamma i sitt kaos

ett minne för livet

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått mitt halsband från lifestone. Jag kan inte bli mer nöjd över resultatet!
Det är så otroligt fint, bilden är inte den bästa men som ni kanske ser står det "wiggo&wille" sen är det wiggos hand och willes fot.
så nu kan jag ha dom tätt intill mitt hjärta vart jag än är.
Och jag kan varmt rekommendera att beställa från lifestone, ni ångrar er inte.





annars idag har jag varit på sol&motion, hämtat ut bilder på expert som jag framkallat, träffat svärmoren snabbis, och sen åkt ut till mormo&morar och suttit i skuggan och bara kopplat av.
Pojkarna njöt verkligen av att de blåste lite, och att dom fick ligga i bara blöjan och sparka med benen.



KOMMENTARER:

  • Johan säger:
    2009-06-30 | 19:35:20

    Min lilla goding, det ser lite ont ut där med armen :D haha vad styr pojken med? :)

  • Emma säger:
    2009-06-30 | 20:57:22
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Vad fint halsbandet blev. Kul med ett så personligt smycke! :)



    Söt bild, vilka blååååååå ögon:D

  • Anonym säger:
    2009-06-30 | 21:48:48

    Min lilla pojke :) så underbara så man smäller av

  • linneasundberg säger:
    2009-06-30 | 21:59:28
    Bloggadress: http://linneaasundberg.blogg.se/

    allstå, jag gör inget i helgen faktiskt. Eller inte lördag iallafall. Är det något du skulle kunna? :) Jag tror iallafall inte jag har något då. Och, jag ska kolla när mitt kalas ska börja! :)

Kommentera inlägget här: