En mamma i sitt kaos

Nu är det nära!

Kategori: Allmänt

Jag testade mina älsklings fornarina Jeans förut, och jag kunde knäppa men de var väääldigt tight, men nu är det nära!
3 cm har försvunnit från midjan nu de senaste veckorna, det är inte fy skam!

Bjuder på en bild från idag, i profil, och en framifrån!
Nu ska det kämpas in i det sista.





Idag har jag spenderat dagen i skärgården, som jag gjort alla andra dagar denna vecka. Men det är ju sååå skönt.
Egentligen skulle jag stanna till ikväll men jag fick lite Johan feber - han slutade tidigt så ville åka hem och umgås lite!
Fick även an avi från posten, det var mina höst kläder från hm som hade kommit, och dom passade perfekt. Är så glad att jag kommer i stl 36 igen, utan problem!

KOMMENTARER:

  • linneasundberg säger:
    2009-07-30 | 17:54:24
    Bloggadress: http://linneaasundberg.blogg.se/

    man kan då inte tro att du nyss fött 2 tvillingar min vän.



    Självklart stannar vi eferåt och äter! Måste bara vara tillbaka i stan till kl 6 då vi ska äta tårta och så :) Men klockan 1 va? Vi är där innan!



    Ska vi fota efteråt lite eller? :)

  • Angelica & Max säger:
    2009-07-30 | 19:49:54
    Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se/

    Jaa det har vi gjort. Allt handlade bara om pengar för hans del . Blev bara förbannad så orkade inte längre !

  • linneasundberg säger:
    2009-07-30 | 21:16:48
    Bloggadress: http://linneaasundberg.blogg.se/

    jaaa men vi kan vara utanför vid halv 1 ungefär kanske? Vi kan höras på mobilen gullet! Jag längtar så!

  • Angelica & Max säger:
    2009-07-30 | 21:24:46
    Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se/

    Jag vet inte. Men asså han kunde inte flytta ihop med mig, för att jag inte hade några pengar. Han ville inte ha barn för jag hade inga pengar. Han ville inte åka någonstans för då skulle HAN betala och köra !



    Men att han typ bodde här då ?! Naee det räknar vi inte med inte !?



    IDIOT !

  • Fredrik säger:
    2009-07-30 | 21:31:57

    Jo det är slut för allt hon vill med en kille det är att han ska försöja henne och max och ett barn till.... Jag jobbar inte för att ge bort hela min lön till henne... man måste väl få ha ett eget liv med?? Jag har betalat tillräckligt till henne och nu är det slut med det som tur är..... // Fredrik

  • Angelica & Max säger:
    2009-07-31 | 09:12:06
    Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se/

    Klart dom är, men jag vet inte vilka känslor jag verkligen hade den sista tiden. Han har varit så jälva elak . Om jag ska vara ärlig så har han misshandlat mig, psykiskt .. Så jag vet inte om jag kan säga att jag älskar honom. Jag vill aldrig mera se honom. JAg ha komit ur förhållandet, och är glad för det. Det kommer vara skit jobbigt den första tiden, men jag kommer att må bra i slutändan :) Och det är huvudsaken !



    Därför undrar jag om du/ ni har killkompis tills övers som inte vill vara ensam längre ;) ?!



    Skoja.



    Men jag är redan redo att gå in i ett förhållande eftersom jag försökte lämna honom för ett år sen..

  • Carro säger:
    2009-08-03 | 13:48:14
    Bloggadress: http://norbergcaroline.blogg.se/

    Gud vad fin du är du :) Syns verkligen inte att du har haft tvillingar i magen iallafall :) Super fin kropp! :)

Kommentera inlägget här: