En mamma i sitt kaos

förväntansfull

Kategori: Allmänt

Idag ska jag till Ella, (var 1000 år sen jag var där, och sen jag träffade henne)
Sen ska vi till Gurra, och det var också skiiit länge sen jag träffade honom, och resten av gänget man umgicks med förr.
Ska iallafall bli skit kul, för jag har inte varit på en fest på över ett år, jag är nästan lite pirrig i kroppen, haha :D
Men det blir nog inte sent för min del, ska ju ta hand om två barn imorgon bitti igen.

Har fullt sjå att stå i här hemma, ska fixa mig ett linne eller så till mina snygga byxor jag fick hem igår, sen måste jag till systemet och sen kommer pappa och hämtar mig kl 15. Hoppas bara min syster vill hjälpa mig, blir svårt själv med barnen annars. jaja, jag hoppas det blir kul ikväll iallafall. :D



HEJSVEJS!

KOMMENTARER:

  • peggie säger:
    2009-07-31 | 10:09:28

    hej boman :D jag ska med komma ut en sväng till er sen o hälsa lite :) :D

  • Angelica & Max säger:
    2009-07-31 | 10:30:16
    Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se/

    Joo, kolla du :) Jag tackar och tar emot :)

  • Linnea säger:
    2009-07-31 | 12:08:07
    Bloggadress: http://hejlellis.blogg.se/

    Sv: Tack så mycket gull! :)



    Hoppas på att du får en trevlig kväll! Jag och Linnea kommer på dopet btw, tack för inbjudan! :)

    PUSS!

  • maria säger:
    2009-07-31 | 13:17:09
    Bloggadress: http://eliasmammma.blogg.se/

    Hur lång tid tog de för dig att få hem kläderna från hm? :) har med beställt men tycker de tar massa lång tid.

Kommentera inlägget här: