En mamma i sitt kaos

beslutångest

Kategori: Allmänt

Detta kläd val då, usch varje gång sitter man i samma båt och inte vet vad man ska ha på sig.
Handlade lite kläder öfrut idag med mormor&morfar, så jag har iallafall lite alternativ men vi får se.
Kommer nog in en bild sen - så får ni se vad jag valde till slut ;) 
 
men kanske kan få lite hjälp av er iallafall - med eller utan väst, vilket passar bäst på fest? (det var inte meningen att det skulle rimma) Haha.
Det är en svart väst som slutar vid midjan, jaa ni vet säkert vad jag menar. Vore bra med ett tips iallafall.

Nu käkar kidsen, sen går jag till min Jonte, där väntar min syster. Hon ska ha barnen tills Johan slutar vid fyra.
Pappa hämtar mig vid halv tre, så det här är sista bloggningen!



Ha en trevlig kväll allesammans.

KOMMENTARER:

  • Jossan säger:
    2009-07-31 | 14:45:58
    Bloggadress: http://jossanjosefin.blogg.se/

    Men väst tycker jag :) Jag tycker det är skitsnyggt med väst :) Fick hem mina kläder från HM igår ;) Så nu gnäller jag över att jag inte vet VAD jag ska ha på mig för det, annars brukar det vara att jag inte HAR något att ha på mig, aldrig att jag kan vara nöjd ;)Hoppas du får en trevli kväll :D

    Kra,

  • Linnea säger:
    2009-07-31 | 16:41:21
    Bloggadress: http://hejlellis.blogg.se/

    sv: Jag tänkte faktiskt precis samma sak. Inte kunde man tro det :) Men jag är glad att allt groll är borta och vi båda kan uppföra oss som vuxna människor nu :) Ha det så roligt ikväll nu!

  • Emma säger:
    2009-08-02 | 11:59:42
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Ja vad spännande. Visst är de kul?:)

    Vi kör potatis en vecka nu sen prövar vi nog gröt härnäst.

    Har ni varit på bvc och fått kostinfo också eller?

Kommentera inlägget här: