En mamma i sitt kaos

vackert väder

Kategori: Allmänt

Jaa solen skiner för fullt, nu är jag nästan lite sugen på glass :)
dessvärre gör den här solen att jag inte kan sova längre =/ somnade inte förrän tre tiden, och så går man upp vid tio, inte klokt - och jag känner att huvudvärken sitter där i huvudet nånstans och smyger, men i det här fallet beror de nog på att jag sovit för lite.

Igår kväll blev det lite lets dance, sen satt jag fast vid en massa olika filmer och program och tänkte gå och lägga mig när jag såg att "get rich or die tryin" började vid 12 tiden, självklart kunde jag ju då inte gå och lägga mig utan höll mig uppe.
Efter den filmen skulle fredag den 13 börja, men den vågade jag inte se själv, och johan var ju iväg och jobbade.


Idag på schemat:

tvättstugan
städning
och en hel massa "vara ute och ta vara på den soliga dagen"


Och ikväll är Johan ledig, och då blir det väl lite melodifestivals tittande, och bara ta de riktigt lugnt. Passa på att rå om varandra lite nu när han har två dagars ledigt :)

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2009-02-28 | 10:46:41
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Jaa de förstår jag. :)



    Jo då de funkade kanon att handla med bilen, och vad plats de finns i den! Japp vi har bilbarnstol, fick en för ett par månader sedan utav Anders kompis som har en dotter på 1. Så vi slapp köpa de, jätte bra tycker jag! :) Gratis är gott liksom;)

Kommentera inlägget här: