En mamma i sitt kaos

Jisses Amalia

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit på BVC, och gisaa om dom hade gått upp i vikt mina små trollungar!
600 gram var ungefär,  PÅ EN VECKA! Inte underligt att man blir lite trött i armen när man konkar på dom :P

Igår var vi och tog kort, smarta som vi är satt vi i BB´s matsal, oh där kunde vi ju gott sitta och vänta.
Men efter en liten väntan messade jag Welin och fick reda på att de va i restaurangen vid entrén.
Allt gick bra, inga sura miner, bara sömn tutor i ögonen! Men det blir nog ett fint kort, så håll utkik på lördag i NT.


Idag har jag fuskat till det. Solade solarium, köpte mig ett 10 ggr solkort på sol&motion, för endas 199 kr. Som hittat.
Ska nog köpa ett till medans dom har erbjudandet, för i vanlig ordning lär väl sommaren inte ha för många varma dagar.




Nu blir det käk&stortstäd.

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2009-04-28 | 18:16:44
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Ja de är galet vad tvätt de blir, de kunde man aldrig föreställa sig innan riktigt. Jag har med fått handtvätta då och då. Så ska verkligen bli super skönt med tvättmaskin. Sen har vi tur och får överta mammas och deras tummlare så de är ju kanon:D

    För lägenheten som vi flyttar till nu ingår elen så då kan man ju smälla till och ha tummlare med som annars drar väldigt mkt ström;)

Kommentera inlägget här: