En mamma i sitt kaos

Änglatuss

Kategori: Allmänt

Ja, det är nya namnet på nya kissemissen..
men helvete vad jag tänkte på Kicks, usch!
Kom tillbaka min lilla ängel.


En jävligt rolig dag på jobbet, med de bästa människorna!
Imorgon är det ett långt pass från 08-19:15 ahhh, hoppas jag inte avlider, men har så mkt jag ska planera fixa och sätta ut för rean så kommer nog inte tänka så mkt på tiden.

Har iaf precis vräkt i mig lite pomme som Johan tillagade så fint. Men imorgon blir det nya takter med nya dieter osv osv..


Have a nice day

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2008-07-20 | 21:51:54
    Bloggadress: http://johannahockersten.blogg.se/

    Hoppas du får en bra dag på jobbet imon, ska oxå jobba imon usch :( vill vara ledig.. ska bli fint väder imon oxå ju sägs det

  • Jossan säger:
    2008-07-21 | 18:41:38
    Bloggadress: http://josssaan88.blogg.se/

    Det blev en katt? =)

    Vad roligt, vad är det för ras?



    Hoppas du överlevde jobbet !!



    Ha de bra!

Kommentera inlägget här: