En mamma i sitt kaos

bok slukare?

Kategori: Allmänt

Jag skrev ju att jag fått två böcker av mamma i julklapp, jag har legat och bara läst och läst här hemma.
Så nu på 5 dagar har jag hunnit läsa ut dom båda. Lite tråkigt nu eftersom jag gärna vill lägga mig med en bok och läsa, men får väl gå till bibban och låna ett par st :D




Båda böckerna kan jag varmt rekommendera, "Så dumt" är en självbiografi, handlar om en tjej som är missbrukare, osv osv hon ska ta sig ur det där och p åvägen dit kan ni ju förstå att de händer en massa.

bok nummer två är förtsättningen på liza marklunds böcker, Asyl gömda och Mias hemlighet, men den här boken handlar nu om Mias dotter Emma. Och den är guld värd!!




Nu ska jag göra mig iordning för i eftermiddag sen ta en liten tupplur.

KOMMENTARER:

  • lellis säger:
    2008-12-29 | 11:36:41
    Bloggadress: http://hejlellis.blogg.se/

    haha, ja eller hur kan jag det ;) kruxet är bara att han inte har något körkort än, han är ju bara 17. Han fyller i april så jag tänkte att han får bilen eftersom det är lite som behöver rustas upp på den så är den klar tills han fyller. Fast han tjuvkör lite ibland ^^



    Oh, du måste nog vara den enda människan som tycker så. Andra kommentarer jag fått är nämligen torrboll och att man är tråkig för att man inte super på nyår. Så tack! :) Jag får det nog roligt. Hoppas du/ni också får det roligt! Ska ni göra något speciellt? :)

  • Emma säger:
    2008-12-29 | 12:36:43
    Bloggadress: http://eemmaas.blogspot.com

    Jaa bio är himla mysigt faktiskt:D

    Det är ju två jätte fina namn, jag håller med om hugo. Min lillebror heter ju de o han är världens goaste därför är namnet himla gulligt oxå när man kan knyta an till någon man tycker om;)



    om du läst alla böcker av liza marklund som har med Mia att göra tycker jag verkligen att du ska läsa "mias systrar" oxå som är skriven av Mia och kerstin weigl. Sjukt bra den med! Boken Emma är jag sugen på, den måste jag läsa oxå:)

  • lellis säger:
    2008-12-29 | 13:54:44
    Bloggadress: http://hejlellis.blogg.se/

  • lellis säger:
    2008-12-29 | 13:56:35
    Bloggadress: http://hejlellis.blogg.se/

    oj. vad hände nu, skrev visst ett tomt inlägg. Nae precis, det slutar ju oftast bara med att man har minnesluckor och vaknar upp med att "jag ska aldrig mer dricka" så varför lixom. Kan man lika gärna supa sig redlös någon annan dag om man känner sig för det. Kul att höra att någon annan tycker som jag :)



    Okej, då blir det lugnt och skönt för dig då :) Haha, ja kan tänka mig att det är rätt ansträngande att gå omkring och vara vaken med den där store magen? :) PUSS!

  • linneasundberg säger:
    2008-12-29 | 17:21:44
    Bloggadress: http://linneaasundberg.blogg.se/

    tänk såhär då :D ''Samma blogg, fast snyggare'' :D Jaa det får du göra :D Så jag får känna på magen lite :D

Kommentera inlägget här: